Over vier weken... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Jeroen Duren - WaarBenJij.nu Over vier weken... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Jeroen Duren - WaarBenJij.nu

Over vier weken...

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

02 Januari 2010 | Nederland, Eindhoven

... vlieg ik naar Buenos Aires en zal ik ruim een half jaar niet meer in Nederland zijn. In dit half jaar ga ik (als het goed is) eerst Spaans leren en vervolgens aan de TU aldaar (Instituto Tecnológico de Buenos Aires - ITBA) studeren.

In de tussentijd hoop ik ook wat van Argentinië en haar cultuur mee te kunnen pikken om tot slot het half jaar af te sluiten met een reis door andere delen van Zuid-Amerika.

Ik heb er zin in!

  • 02 Februari 2010 - 22:49

    Mathilde:

    Tijd voor een update! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2010

Despues...

06 Februari 2010

De eerste week

02 Januari 2010

Over vier weken...
Jeroen

Actief sinds 02 Jan. 2010
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 20892

Voorgaande reizen:

07 Juli 2011 - 01 November 2011

USA to Bs As

31 Januari 2010 - 13 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: